Surgical Forums

Updated  Nov 1 2023
3 Replies

Can someone help me with this error, it displays: " Fault to communicate DSP motor controller".

Equipment: Core Stryker

RE: Stryker - CORE Console
1 Reply

Does anyone have a service manual for Amsco Surgical Table model BL57727-200?

Leg sections not raising correctly. 


We get some rise on leg sections but then it hits a point where it starts tilting main table back. 

Faulty hydraulic tube or limiter switch maybe??

Can email manual to:

Service@TurnerMedicalRepair.com


Equipment: Amsco surgical table

RE: STERIS - AMSCO 3085
Updated  Oct 23 2023
2 Replies

I have error 214, what does this mean?

RE: Olympus - ESG-100
Added  Oct 18 2023
0 Replies

VENTE ET REPARATIONS DES MATÉRIAUX MEDICAUX: 

STRYKER 

SYNTHES

LE CONMED

L’AESCULAP

STORZ

ENDOSCOPIE RIGIDE; LESSIBLE


 


Équipement: SET ZIMMER

Added  Oct 18 2023
0 Replies

What is the Oxygen sensor model used in Mindray A5/A7

Equipment: Mindray - A7

RE: Mindray - A7
Updated  Oct 18 2023
1 Reply

What is the Oxygen sensor model used in Mindray A5/A7

Equipment: Mindray - A7

RE: Mindray - A7
Added  Oct 17 2023
0 Replies

Can anybody help me i need tchnical manual for taema clarys thank you very much

Equipment: Taema clarys

RE: Air Liquide Healthcare - Clarys 2000
Updated  Oct 15 2023
1 Reply

The device turns on but there is no screen image, any solution is appreciated in advance

RE: Alcon - INFINITI
Added  Oct 12 2023
0 Replies

Saludos.

Mi nombre es Edisson Naranjo Cánepa egresado de la carrera Tecnología Superior en Explotación y Mantenimiento de Equipos Biomédicos de la Ciudad de Guayaquil - Ecuador, el motivo de mi solicitud se debe a que preciso de su ayuda debido a que mi tema de tesis es exclusivamente sobre este equipamiento en particular, por ello apelo a su buen corazón en cuanto se me pueda suministrar el manual de servicio, ya que necesito expresar dentro del tema el proceso de mantenimiento y demas especificaciones o procesos que solo se obtienen del documento solicitado.

De antemano les quedo muy agradecido.

RE: Haemonetics - Cell Saver Elite
Added  Oct 12 2023
0 Replies

Saludos.

Mi nombre es Edisson Naranjo Cánepa egresado de la carrera Tecnología Superior en Explotación y Mantenimiento de Equipos Biomédicos de la Ciudad de Guayaquil - Ecuador, el motivo de mi solicitud se debe a que preciso de su ayuda debido a que mi tema de tesis es exclusivamente sobre este equipamiento en particular, por ello apelo a su buen corazón en cuanto se me pueda suministrar el manual de servicio, ya que necesito expresar dentro del tema el proceso de mantenimiento y demas especificaciones o procesos que solo se obtienen del documento solicitado.

De antemano les quedo muy agradecido.

RE: Haemonetics - Cell Saver Elite

Ask a Question

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Please review our Privacy Policy for more details.
I Agree