Siemens - Sonoline Sienna
by Siemens

Siemens Sonoline Sienna Forums

Added  Feb 27 2013
0 Replies

Bonjour, mon sonoline sienna n'affiche plus d'image. il s'allume correctement mais les images échographiques n'apparaissent pas sur l'écran quand on fait l'échographie. l'échographe a 10 ans, pouvez m'aider pour solutionner ce problème, merci d'avance

 

Translation: Hello, my sienna SONOLINE no longer displays image. it turns on properly but the ultrasound images do not appear on the screen when doing the ultrasound. the ultrasound was 10 years, can help me to solve this problem, thank you in advance

RE: Siemens - Sonoline Sienna
1 Reply

Bonjour J'ai un Siemens SONOLINE Sienna de 2ième main qui a 10 ans. Quand je l'ai eu, il a Fonctionné correctement UNE SEULE fois ensuite C'est Comme S'IL ne reconnais plus les sondes. La fenêtre échographique s'affiche MAIS les sondes ne donnent Aucune image. Quelqu'un Peut-il m'aider s'il vous plait?

RE: Siemens - Sonoline Sienna
0 Replies

hi my name is Yoans. I live in ecuador. I have a siemens sonoline sienna scanner ultrasound, but my machine does'nt have the 3-D Express Ultra-Fast 3-D rendering option, because its software is'nt installed. So I don't know if it's possible to copy it form another machine and then with the software copied i can instal it in my scanner. Please send me an answer to know if its possible

 

Thanks  yoans

RE: Siemens - Sonoline Sienna
Added  Nov 8 2011
0 Replies

preciso de um amnual em portugues o. onde acho??

RE: Siemens - Sonoline Sienna
Updated  Jun 21 2011
9 Replies

hello, does this probe work with Siemens Sienna? Siemens 7.5L40 (4305566-L0850)

RE: Siemens - Sonoline Sienna

Start a Thread

Equipment Name: Siemens - Sonoline Sienna
SIGN IN FIRST
This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Please review our Privacy Policy for more details.
I Agree